Binnenkort starten de Dutch Interior Days – op 19, 20 en 21 september – in Barneveld. Eleonora, by Boo, Urban Cotton, SEVN én Key West tonen tijdens deze welbekende huisshow hun nieuwste producten. We spreken met Bart Dekkers, die samen met zijn broer Rick, eigenaar is van Key West Bedding. De leverancier van het beddenmerk Cinderella, Businessclass en private label boxsprings, heeft sinds twee jaar een samenwerking met Eleonora en heeft op de tweede verdieping in Barneveld een showroom ingericht. “De afgelopen twee jaar hebben we door corona geen huisshow kunnen doen zoals klanten dat gewend waren in Barneveld, maar deze editie van de Dutch Interior Days worden weer zoals vanouds. De samenwerking met de Eleonora groep is al een succes. Als bedrijf en als persoon passen we gewoon bij elkaar. Klanten komen ook graag om zowel de boxsprings als de verschillende interieurs en accessoires te bekijken. We vullen elkaar perfect aan.” Voor de komende editie van de Dutch Interior Days heeft Key West Bedding veel nieuws in petto. “We zijn als bedrijf volwassen geworden en we gaan steeds meer internationaal. Daar hoort een nieuwe huisstijl en uitstraling bij. Dit zullen we tijdens de huisshow presenteren: een nieuw logo, een nieuwe catalogus en noem maar op. Ook onze eigen collecties worden hierop aangepast. Onze Businessclass collectie krijgt een nieuwe look en de Home Collectie zal voortaan de ‘Key Collection’ heten. Niet alleen in Barneveld zullen deze veranderingen te zien zijn, ook ons kantoor en onze showroom in Enschede pakken we helemaal aan.” Bart en Rick hebben de ambitie meer in het buitenland te doen. “Nederland blijft onze corebusiness en daar willen we verder verbeteren. Maar we willen graag internationaler worden. We zijn al actief in België en Duitsland, maar daar valt nog heel wat te halen. Ook hebben we inmiddels een klanten in Spanje, Denemarken, IJsland en het Caribisch gebied waar we zeker verder willen uitbreiden. Maar onze ultieme droom is voet te zetten op de Amerikaanse markt. We hebben daar inmiddels een importeur gevonden waarmee we in gesprek gaan en het zou echt super gaaf zijn als dat lukt.” Ook met deze internationale stappen en ambities is rekening gehouden met de nieuwe huisstijl en uitstraling. “En vanaf het moment dat we naar buiten treden met onze nieuwe look, zullen we onze website omzetten van Keywestbedding.nl naar Keywestbedding.com. We zijn jonge ondernemers met grote ambities. Het is in deze tijd wat rustiger in de winkels, maar wij staan niet stil. Wij hopen iedereen te mogen verwelkomen tijdens de Dutch Interior Days om meer over onze plannen en onze nieuwe collecties te kunnen vertellen.”