De resultaten zijn beïnvloed door de warme zomerweer en de onzekere economisch klimaat, marktaandeel steeg met 9,6%

Hoogtepunten kunnen op een rijtje gezet worden:

  • De  YTD-omzet bedroeg € 166,7 miljoen (+8,5%)
  • Online verkoop steeg met 4,5%, wat leidt tot een kanaalaandeel van 17,2% en YTD-kanaalaandeel van 18,9%
  • Like-for-Like orderintake Q3 daalt met 10,0%, vooral door sterke vergelijkingsbasis tijdens COVID, zacht weer en onzekere economische vooruitzichten, resulterend in een verhoogd orderboek van € 19,9 miljoen (+2,7% t.o.v. 30 juni 2022)
  • 9,6% toename van het marktaandeel en dubbelcijferige NPS-groei ten opzichte van vorig jaar ondersteunen aanzienlijke outperformance
  • Strategisch plan 2025 goed op weg met meerdere commerciële initiatieven gelanceerd
  • Financieringsfaciliteit verhoogd naar € 30 miljoen (met rabobank aansluiting ABN AMRO) om verdere implementatie van strategisch plan te ondersteunen en potentiële kansen na te streven

Lees het complete rapport hier.