‘Cinderella, Live up to your dreams’, is de pay off die we van Cinderella kennen. ‘Beyond Imagination’ is de nieuwe campagne titel waarmee het ‘nieuwe’ Cinderella de markt gaat veroveren. Onder de vlag van Key West Bedding worden diverse white label- en merkcollecties gevoerd, maar het paradepaardje is het beddenmerk Cinderella. Daarom is het afgelopen jaar de focus gelegd op Cinderella. Er is in februari 2019 een marketingbureau in de arm genomen om het merk te laten uitgroeien tot een topmerk in de beddenbranche. Woonboulevard Poortvliet krijgt binnenkort de primeur. We spreken met eigenaar Bart Dekkers – een interview in de aankomende editie van Bedding Business Magazine – die vertelt over de toekomstplannen en de totstandkoming van het ‘nieuwe’ Cinderella. Op onze social media kanalen hebben jullie al een voorproefje gehad van de foto’s, maar het verhaal achter het merk en de andere modellen in de collectie zijn zeker het lezen en het bekijken waard. Een ding is zeker: het merk zal gaan opvallen in de winkels! Hou onze website en social media kanalen in de gaten!