Tijdens Hollandsch Slapen in september 2017 presenteerde Hilding Anders het nieuwe marketingconcept en bijbehorende producten van Eastborn. Een concept zonder standaard collectie, omdat de consument de bedden geheel naar eigen smaak kan samenstellen. Er werden vier werelden gepresenteerd waarin de consument zich thuis kan voelen: Nature, High Tech, Sparkling en Digital. De digitale wereld is daarin het meest bijzonder: creëer je eigen digitaal geprinte boxspring. Begin december presenteerde Eastborn de shop-in-shop concepten voor in de winkels.

Na Hollandsch Slapen werd er door detaillisten veel over gesproken. ‘Hoe moeten we dit in onze winkel presenteren? Hoe moet ik dit aan de klant verkopen? Hoeveel handvatten hebben we als slaapspecialist als er geen collectie is? Met de shop-in-shop concepten en de nieuwe technisch slapen presentatie, probeert Hilding Anders te laten zien hoe je dit al slaapspecialist kunt aanpakken. In Bedding Business legt directeur Richard Schutte uit hoe en welke concepten je in de winkel kunt zetten en hoe onderscheidend je hiermee kunt zijn.