Vijf jaar geleden startte Maarten Stoffels, samen met een aantal slaapspecialisten die verbonden waren aan de formule Slaapgilde, de formule Beddenspecialist.nl. De belangrijkste pijler hierin was en is de SlaapID, een sensor die het slaappatroon van de klant in kaart brengt. Inmiddels zijn er 25 Beddenspecialisten in Nederland en het aantal blijft groeien. Het was nu tijd voor een meer eenduidig concept in de winkels. Beddenspecialist Kalkman uit Bodegraven is de eerste waar een nieuw winkelconcept is ingevoerd. Bedding Business ging langs bij deze conceptstore en sprak met Maarten en Jan Kalkman over de vernieuwingen en de toekomst van de winkelformule.

Lees er alles over in de aankomende en dus alweer de tweede editie van Bedding Business Magazine!

Nog geen abonnee? Klik HIER.

Houd ook onze website en social media in de gaten. Binnenkort zal ik, Moniek, hoofdredacteur van Bedding Business, de Slaap-ID gaan uittesten. De testresultaten ga ik online met jullie delen.