Het succesvolle serviceconcept All in House van Oranje Furniture Care – dat al jaren lang op vele zitmeubelen wordt verkocht in heel Nederland – is nu ook verkrijgbaar voor boxsprings.

Een woordvoerder van de organisatie vertelt: “De complete All in House service betekent zorgeloos genot voor de consument. Omdat een boxspring vaak dagelijks gebruikt wordt kunnen er altijd problemen ontstaan. Met het juiste verzorgingsproduct kan een boxspring goed worden beschermt zodat vlekken heel gemakkelijk te verwijderen zijn. Daarnaast kan Oranje Furniture Care door middel van ruim 45 eigen professionele servicemonteurs in heel Nederland snel en vakkundig problemen bij de consument thuis oplossen. Door in oplossingen te denken en te handelen zal de consument een hogere klantbeleving krijgen en zal de winkelier veel tijd, energie en kosten besparen. Daarnaast kan de bijverkoop van All in House service de omzet van de boxsprings aanzienlijk verhogen!”

Met een team van meer dan 120 toegewijde medewerkers, circa 3000 grote en kleine opdrachtgevers in binnen- en buitenland en meer dan 80.000 servicebezoeken per jaar, waarbij er ruim 290.000 contactmomenten zijn met consumenten, is Oranje Furniture Care uitgegroeid tot de grootste meubelservicepartner in de Benelux.

“Iedere boxspringretailer en boxspringfabrikant die hoge eisen stelt aan de kwaliteit van zijn after-sales en ontzorgt wil worden, is bij ons aan het juiste adres. Service is niet zwart-wit, maar van veel factoren afhankelijk. Het begint met het juiste advies bij de aanschaf van een meubel, zodat een realistisch verwachtingspatroon gecreëerd wordt. Vervolgens is het essentieel dat het meubel met de juiste verzorgingsproducten onderhouden wordt. Dit is de basis van een goed servicebeleid. Oranje Furniture Care zorgt voor de rest.”