Vlak voordat de coronacrisis Nederland en de rest van de wereld in zijn greep kreeg, was er bij Hilding Anders Nederland in Vroomshoop een groot dealerevent. Iets dat na de vele management- en collectiewisselingen in de afgelopen jaren nodig was om de dealers te laten ervaren dat het bedrijf, met de merken Eastborn, Pullman, Jensen en Carpe Diem, weer op koers is. Met het thema ‘ontmoet de makers’ wilde Hilding Anders Nederland de dealers laten zien dat er weer energie zit in het team en dat er goede commerciële collecties gemaakt worden. Collecties die er toe doen en die interessant zijn voor consument en dealer. “Wij kunnen niet zonder onze dealers en onze dealers niet zonder ons. Onze dealers behoren ook tot de groep ‘makers’. We doen het samen”, zegt Annemiek Postma.

Wij spraken met Annemiek Postma, die samen met Dennis Pronk, het gezicht is van het bedrijf. Boven hen staat Hans de Jongste. Samen met zijn team in Nederland is hij hard op weg om Hilding Anders weer naar top te krijgen. Het bedrijf presenteert commerciële en kwalitatieve collecties en maakt weer waar wat het belooft. En alhoewel Hans er is, treedt hij niet op de voorgrond. Sinds juli 2018 is hij weer bij het bedrijf betrokken, maar hij woont in Frankrijk en in zijn functie als President of the European House of Brands, is hij eindverantwoordelijk voor een zestal landen binnen de Hilding Anders groep. Het gaat hier met name om de landen die hun eigen merken voeren. Onderdeel hiervan is de sales en productontwikkeling. Hij zorgt voor veel synergie tussen deze landen. Hier plukt Hilding Anders Nederland weer de vruchten van. Hij werd aangesteld om de boel weer op de rails te krijgen. Ooit heeft hij Eastborn groot gemaakt. Hans kent de kneepjes van het vak en weet wat de behoefte is van de winkelier en de consument als het gaat om goed slaapcomfort. In Vroomshoop is een zelfsturend team aan het werk dat samen met Hans aan de nieuwste collecties en communicatie uitingen heeft gewerkt.

Het complete interview is onlangs verschenen in Bedding Business Magazine. Wil jij weten wat de nieuwe koers en modellen zijn van Hilding Anders Nederland? Wij geven jullie dit artikel cadeau: Bekijk het via de onderstaande link! Tevens leer je daar Dennis Pronk nog beter kennen in de rubriek Bedding VIP!

COMPLEET ARTIKEL HILDING ANDERS

 

 

 

 

 

Nog geen abonnee van Bedding Business Magazine? Klik dan snel hier: https://www.beddingbusiness.nl/abonneren/
Voor maar 40 euro per jaar ben je op de hoogte van alles wat er speelt in de beddenbranche en leer je bijvoorbeeld ook over social media en andere ondernemerszaken.