Deze week valt Bedding Business Magazine weer in de brievenbus en wat een gave cover hebben we! Wie onze website leest en onze socials volgt heeft al een en ander voorbij zien komen van Magnitude. En meer lees je in deze laatste editie van 2022!

Ook lees je een uitgebreid interview met Ward van Zandvoort over 75 jaar LOOF: Van fabrikant naar merk. Wat in 1946 startte als meubelmakerij, groeide uit tot meubelfabriek en inmiddels tot succesvol merk. Zagen we Ward van Zandvoort, de derde generatie, eerst op beurzen onder de naam Trecompany, een aantal jaren geleden nam hij de stap om zich op consumenten te richten en de naam in LOOF te veranderen. Met succes.

Ine Stultjens van Auping schrijft haar column over een SAT-relatie. We zijn benieuwd wie dat stiekem ook heeft… we zeggen het niet snel, maar het kan de nachtrust wel ten goede komen.

Ook gingen we in gesprek met Tsjeard Blom van Tecfor Care: ‘Goede inkomsten genereren met moderne zorgbedden in de slaapspeciaalzaak’.  In oktober opende Tecfor Care een nieuwe showroom in Didam. In het pand – dat bijna drie keer zo groot is als het oude – zijn het kantoor, de opslag, een werkplaats en showroom gehuisvest is, werd in oktober feestelijk geopend. Het bedrijf bewijst dat een zorgbed niet alleen geschikt is voor de zorg, maar geschikt is voor elke slaapkamer, voor jong en oud. Hoe en waarom het interessant kan zijn voor jouw zaak? Dat lees je in deze editie.

Ook lees je een interview met Beds & Bedding, Veldeman Group, Adova en Sleepeezee en haar nieuwe agent. We deden nog een rondje Brussel, Shannon vertelt over de trends voor 2023 en M line kijkt nog eens terug op hun successen. Peter Zeylmaker bespreekt het ‘geen korting geven’ en nog veel meer.

We wilden afsluiten met een positieve vibe. Dus vind je in het magazine een uitgebreid interview met Heidi Schuring. De kop: Met een positieve mindset 2023 in! We kijken terug op een bewogen jaar. Maar we willen het jaar 2022 goed afsluiten en 2023 beginnen met een positieve mindset. We kunnen altijd de negatieve zaken naar voren halen, maar we kunnen ook praten over kansen en mogelijkheden. Die zijn er, zeker ook voor de beddenbranche. In het interview met Heidi lees je hoe je komt tot een positieve mindset en wat de kansen zijn.

Veel leesplezier en wij wensen iedereen heel fijne feestdagen en een Gelukkig en Succesvol Nieuwjaar.