Beter Bed sleept opnieuw prestigieuze retail awards in de wacht. Op het hoofdkantoor van ABN Amro in Amsterdam won Beter Bed de award ‘ABN Amro Beste Winkelketen’ en ‘ABN Amro Beste Webshop Award’. Beide prijzen zijn publieksprijzen in de categorie ‘Slapen’. Van 19 mei t/m 28 juli brachten 303.622 consumenten hun stem uit op hun favoriete webwinkel en/of winkelketen. Het is de vijfde keer dat Beter Bed als beste winkelketen in de categorie Slapen uit de bus komt.

Perijn Hoefsloot, verantwoordelijk voor marketing, customer experience en business development: “Wij zijn ontzettend trots dat wij deze mooie prijs voor de vijfde keer in ontvangst mogen nemen. Het afgelopen jaar gaven wij verder inhoud aan onze filosofie ‘Beter slapen, beter leven’ met o.a. de introductie van de Beter Bed Experience in Groningen, de Beter Slapen ID, de Online Boxspring Generator én het manifest wat afgelopen week gepubliceerd is en helpt in de bewustwording van het belang van slaap in heel Nederland. Het winnen van de verkiezing ‘ABN Amro Beste Winkelketen en webshop van Nederland’ (categorie Slapen) zien wij als bevestiging dat onze klanten onze filosofie erkennen en waarderen. Een geweldige opsteker voor onze medewerkers binnen onze gehele organisatie die dagelijks onze filosofie ‘Beter slapen, beter leven’ uitdragen en inhoud geven.”

Uitreiking overall awards
Na het winnen van deze beide awards is er voor Beter Bed nog meer eer te behalen. Op 13 oktober vindt namelijk de uitreiking plaats van de overall ABN Amro retail awards Beste Winkelketen en Beste Webshop.

Verkiezing
De verkiezing ‘Retailer of the Year’ is een initiatief van retailexpert Q&A Insights & Consultancy. ABN Amro is de hoofdsponsor. Consumenten beoordelen hun favoriete (web)winkels op zaken als prijs, assortiment, deskundigheid, informatievoorziening en service. Aan de competitie doen (web)winkels uit zeer uiteenlopende sectoren mee. Deelname geeft interessante inzichten in de beoordelingen van consumenten.